De här lättlästa vänliga böckerna är så bra! (Finns med autism och Asperger också.) Läser den igen – på grund av anledning – och blir så glad av varenda sida. Livet förenklat. Vi är ju alla på en glidande skala av det mesta. Inte minst i tonåren. ”Bara det som tonårshjärnan brottas med påminner om svårigheter som kan kopplas till autism”. Lägg sedan en dos svåra koncentrationssvårigheter på det, så har man lite att jobba med. Typ. I de här böckerna hittar jag många fina lifehacks ️@nokpsykologi @carolina.lindberg
De här lättlästa vänliga böckerna är så bra! (Finns med autism och Asperger också.) Läser den igen - på grund av anledning - och blir så glad av varenda sida. Livet förenklat. Vi är ju alla på en glidande skala av det mesta. Inte minst i tonåren. ”Bara det som tonårshjärnan brottas med påminner om svårigheter som kan kopplas till autism”. Lägg sedan en dos svåra koncentrationssvårigheter på det, så har man lite att jobba med. Typ. I de här böckerna hittar jag många fina lifehacks ️@nokpsykologi @carolina.lindberg