@vardagspuls with @repostapp ・・・ Tre dagar kvar till och hög tid att ladda upp med mat! Det här är vår löpcoach @hilleviwahl s favoriter inför loppet – vilken skulle du välja? 1. Svampomelett med parmesan och tomatsallad. 2. Broccolisoppa. 3. Kyckling- och grönsakswok. 4. Keso med banan och färska bär. 5. Stekt äggmacka med bacon. 6. Blodpudding, lingon och ett glas mjölk. Läs mer om hur du kan springa med oss på vardagspuls.se (länk i bion)! @tjejmilensthlm

@vardagspuls with @repostapp ・・・ Tre dagar kvar till och hög tid att ladda upp med mat! Det här är vår löpcoach @hilleviwahl s favoriter inför loppet – vilken skulle du välja? 1. Svampomelett med parmesan och tomatsallad. 2. Broccolisoppa. 3. Kyckling- och grönsakswok. 4. Keso med banan och färska bär. 5. Stekt äggmacka med bacon. 6. Blodpudding, lingon och ett glas mjölk. Läs mer om hur du kan springa med oss på vardagspuls.se (länk i bion)! @tjejmilensthlm

Det går inte att kommentera längre.

%d bloggare gillar detta: