@vardagspuls with @repostapp ・・・ Tre dagar kvar till och hög tid att ladda upp med mat! Det här är vår löpcoach @hilleviwahl s favoriter inför loppet – vilken skulle du välja? 1. Svampomelett med parmesan och tomatsallad. 2. Broccolisoppa. 3. Kyckling- och grönsakswok. 4. Keso med banan och färska bär. 5. Stekt äggmacka med bacon. 6. Blodpudding, lingon och ett glas mjölk. Läs mer om hur du kan springa med oss på vardagspuls.se (länk i bion)! @tjejmilensthlm

@vardagspuls with @repostapp ・・・ Tre dagar kvar till och hög tid att ladda upp med mat! Det här är vår löpcoach @hilleviwahl s favoriter inför loppet – vilken skulle du välja? 1. Svampomelett med parmesan och tomatsallad. 2. Broccolisoppa. 3. Kyckling- och grönsakswok. 4. Keso med banan och färska bär. 5. Stekt äggmacka med bacon. 6. Blodpudding, lingon och ett glas mjölk. Läs mer om hur du kan springa med oss på vardagspuls.se (länk i bion)! @tjejmilensthlm

Lämna ett svar

Required fields are marked *.


Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.