Dagens läsning. Eller kontor som en del skriver. Avdelning Pepp-böcker. @miatornblom är så klok. Och lättläst. Älskar hennes svar på frågor om hur man ger barnen mer själ känsla. Eller hur man leder sig själv och andra med mer självkänsla. Hon får allt att låta så självklart.

Dagens läsning. Eller kontor som en del skriver. Avdelning Pepp-böcker. @miatornblom är så klok. Och lättläst. Älskar hennes svar på frågor om hur man ger barnen mer själ känsla. Eller hur man leder sig själv och andra med mer självkänsla. Hon får allt att låta så självklart.

Lämna ett svar

Required fields are marked *.


Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.