Dagens boktips! Vi måste prata om pengar. En väldigt lättläst hands-on-bok av Johanna Ögren, grundaren av Bokhora. Om allt från kalas till bostadsförsäljning. Köp! Bra investering. Kul och smart. Bra julklapp till nybliven familj.

Dagens boktips! Vi måste prata om pengar. En väldigt lättläst hands-on-bok av Johanna Ögren, grundaren av Bokhora. Om allt från kalas till bostadsförsäljning. Köp! Bra investering. Kul och smart. Bra julklapp till nybliven familj.

Lämna ett svar

Required fields are marked *.


Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.